tirsdag 25. august 2009

Rapport fra boblen

Her på Hald tikker og går tiden, og på samme tid skjer det både ganske lite og ganske mye her. Lite i den forstand at vi egentlig gjør det samme hver dag, nemlig hører på foredrag og koser oss på fritiden, og mye fordi foredragene inneholder så utrolig mye spennende som jeg kunne fortalt om, og fordi fritiden sammen med alle de andre aldri er kjedelig!

I helgen var forøvrig hele Hald på blåtur, og ingen av oss studenter visste hvor eller hva vi skulle. Vi ble plassert på bussene, fratatt alt elektronisk utstyr og fraktet til bestemmelsesstedet, som etterhvert viste seg å være Fjelltun, et slags leirskoleaktig sted en og en halv time herfra. Vel fremme var programmet fullspekket med teambuilding, fjelltur, bading og spenstig underholdning. Spesielt godt likte jeg "Bibelhistorien på fem minutter"!

Det var veldig fint å bli bedre kjent med teamet, det vil si Peru-Bolivia-gjengen; Vesna, Camilla, Ingvild, John Fredrik, Anette, Henriette og min teampartner Siril! Teamet vårt skal gå på spanskkurs sammen i Lima de tre første ukene av ute-oppholdet og møtes på infieldkurset i januar, mens det er jeg og Siril som skal jobbe på samme prosjekt og mest sannsynlig bo sammen i Lima resten av oppholdet. Hun er, bare for å nevne det, verdens søteste person, og jeg er veldig glad det er henne jeg skal reise med :)

Ellers gleder jeg meg til helgen, da får jeg besøk av Gjert!

Håper alle hjemme har det bra, og at de som har reist på folkehøyskole koser seg veldig intenst :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar