tirsdag 11. august 2009

Siste kveld i Bergen

Det var det. Kofferten er pakket, hade-ene er sagt og bloggen er opprettet. Jeg er tilsynelatende klar for å sette kursen mot Mandal i morgen, og forlate det røde huset i skogen på Bønes for en stund. Ordentlig tilbake kommer jeg ikke før om 10 måneder. Jeg savner allerede alle dere jeg nettopp sa hade til, det føles enormt rart å ikke skulle treffe dere på så lang tid. Det begynner å demre for meg at jeg ikke kjenner noen av de jeg skal tilbringe mesteparten av det kommende året med. At jeg skal leve alle de månedene uten å se, snakke med eller klype på mine beste venner. Det er så rart! Jeg er likevel veldig sikker på at året på Hald Internasjonale Senter og i Peru ikke er noe jeg kommer til å angre på. Jeg gleder meg utrolig mye til å møte alle de andre studentene, både de norske og de utenlandske. Jeg er så spent på hvordan alle er, hva de har gjort før, hvorfor de søkte på Hald, og hva de skal dette året! Om et døgn er jeg der, og har sikkert opplevd en hel haug med førsteinntrykk. Det er litt skummelt, men jeg velger å glede meg :)

Lykke til til alle sammen med sine planer dette året! Kos dere, enten det er med folkehøyskole, reising, studier eller schlafen! Gleder meg helt villt til når vi alle kommer hjem neste sommer og har ALT å fortelle hverandre! Glad i dere, bobboer <3

Bobbobobbobobbomoms :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar